Followers

Monday 12 March 2012

i'm sad today ;'( i don't know why . like my heart was broken . yohhhh . risau bha an MDI kmk eaaa . eeee . hrp2 xda papa -,- semenjak 2menjak tokk nak . nya jarang jumpa aku bha . dolokk teiii . tiap2 hari nya ambik kmk blit colahh . p kinek ? btang idong nya pun xda . kmk xpat text nya . xda fone ;'( huh -,- ngan surat jakk lha mek pat luahkan perasaan . mok aoank pdh kedak biak kecik tulis surat *ada ku kesah* janji ku dha lepaskan kerinduan aku . mekk arap takk phm lha MDI <3 . eu know what ? kw ingat x time kwn b pdh nokk mintak beli bju *facebokk* ya . ney kwn tak ya lha ? menghilang juakk ? boh jakk kw mengikut 6dak menghilang . kekadang nakk da jakk oank pdh buruk2 sal MDI . x mungkin bha nya polah benda bodo -,- nya an ex ya dolok 3 tahun oe . jeles aku koh . harap mekkdua pat lebih dari ya lha . dolokk mek penah menduakan nya . nyesal mekk udah kohh . Don't want ur heart to break . semenjak takdua couple kan kw x pnh bha sebut perkataan *break* . aku jakk nok slalu sebut ya . YASALAH :) tapiiii kannnnnnn ! hariya ko pdh ko lebih sygkan moto then gerek . tokk ko time ya . asa lemah jakk blaja . ya jakk nok kmk pikeyyy . lm pikiran kmk . ada kan bnar nok dipadah nya tokk . entah knpa . kmk mok ngelak dri kitak pun xpat . aishhhhh . kitak ya pun satu *racinggg* jak keja . panas dha telinga kwn2 report nok MDI slalu up moto . diamm jak ku . lakk mun ku ajar lak aku diajar blit XD HHAHAHA . okaayyy . sampai sini sja Kbye MDI <3 ;)

No comments:

Post a Comment